جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

ملاقات محرمانه لیونل مسی و گواردیولا در اسپانیا؟

  • کد خبر: ۴۰۸۷۴
  • ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
ملاقات محرمانه لیونل مسی و گواردیولا در اسپانیا؟
این احتمال وجود دارد که مسی و گواردیولا این هفته دیداری با هم داشته باشند.
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، رسانه‌های اسپانیا گزارش کردند که لیونل مسی ستاره بارسلونا احتمالا دیداری با پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در شهر بارسلون داشته باشد.

مسی و گواردیولا از سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ در تیم بارسلونا با هم حضور داشتند. رادیوی کاتالان هم گزارش کرد ممکن است این دیدار به خاطر مسائل بهداشتی صورت نگیرد.

براساس گزارش‌های منتشر شده این دو اوایل هفته مذاکراتی هم با هم داشته اند البته جزئیاتی از این مکالمات منتشر نشده است.

گزارشات نشان می‌دهد مسی گفته تشنه کسب توپ طلا در فصل ۲۰۲۰-۲۱ و ۲۰۲۱-۲۲ است.

با اعلام مسی برای ترک بارسلونا، چند باشگاه خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند که منچستر سیتی یکی از آنهاست.
 
باشگاه بارسلونا فصل جدید را یکشنبه در سیوتات اسپورتیووا با دادن تست PCR شروع می‌کند تا از دوشنبه تمرینات خود را آغاز کند. از ۳۱ بازیکنی که رونالد کومان فرا خوانده است میرالم پیانیچ برای تست کرونا حضور نخواهد داشت و ممکن است تودیبو و ساموئل اومتیتی هم به کمپ ورزشی بارسا نروند. بقیه بازیکنان باید تست دهند.

با این حال همه نگاه‌ها به لیونل مسی بود. تا امروز ظهر (شنبه) هیچ کس در باشگاه نمی‌دانست ستاره آرژانتینی در تست‌ها حضور خواهد داشت یا نه، اما شبکه RAC۱ اعلام کرد کاپیتان بارسا به آبی اناری‌ها اطلاع داده است به سیوتات اسپورتیووا نمی‌رود تا تست بدهد. بر این اساس تصمیم مسی تغییری نکرده است و همچنان می‌خواهد باشگاه را ترک کند. طبق قوانین لالیگا ستاره آرژانتینی بدون تست دادن نمی‌تواند با دیگر هم تیمی‌هایش تمرینات پیش فصل را آغاز کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->